Carrefour promuje zdrowie w centrach handlowych

Od 2014 roku Carrefour Polska realizuje strategiczny program pt. „Z miłości do zdrowia”

21

Carrefour Polska, właściciel i zarządca sieci centrów handlowych, zachęca klientów do troski o zdrowie. Podczas szeregu różnorodnych spotkań edukacyjnych zaplanowanych w bieżącym roku, klienci dowiedzą się między innymi, jak zapobiegać chorobom serca czy zadbać o higienę jamy ustnej najmłodszych.

Od 2014 roku Carrefour Polska realizuje strategiczny program pt. „Z miłości do zdrowia”. Jego celem jest przede wszystkim promocja zdrowego stylu życia, zachęcenie Polaków do aktywności fizycznej czy podnoszenie świadomości żywieniowej konsumentów. Wśród realizowanych w ramach kampanii działań znajduje się szereg inicjatyw, tj. program edukacyjny „ABC Zdrowego Żywienia” czy koncept „Zdrowa Półka” z szeroką ofertą produktów bogatych w składniki odżywcze, dietetycznych oraz dla diabetyków.
We wspomnianą strategię wpisują się również spotkania prozdrowotne i edukacyjne, jakie Carrefour Polska realizuje w wybranych centrach handlowych należących do sieci.
W trosce o zdrowie niezwykle ważne są zbilansowana dieta i aktywność fizyczna. Znaczenie ma również profilaktyka, na którą często brakuje nam czasu. Poprzez organizację spotkań prozdrowotnych na terenie naszych centrów handlowych chcemy przekonać klientów, że wystarczy chwila, aby zadbać o siebie i swoich bliskich– tłumaczy Ewa Karska, Dyrektor Galerii Handlowych Carrefour Polska.

Bezpłatne badania profilaktyczne
Wśród zaplanowanych na 2018 rok wydarzeń znajdują się spotkania z cyklu „Teraz serce”. W galeriach handlowych Carrefour – m.in. w Olsztynie czy Chorzowie – klienci bezpłatnie wykonają badanie EKG. Zostanie ono natychmiast przesłane online do Centrum Monitoringu Kardiologicznego, gdzie opisze i zinterpretuje je lekarz specjalista, który następnie odeśle wyniki z powrotem do pacjenta. Podczas spotkań w galerii handlowej będzie można również sprawdzić poziom cholesterolu, zmierzyć ciśnienie krwi, obliczyć wskaźnik BMI czy skorzystać z porad dietetyka.
Z kolei na parkingach obiektów Carrefour – m.in. w Jastrzębiu-Zdroju czy Rybniku -klientki będą mogły odwiedzić mobilny mammobus. Z bezpłatnych badań piersi mogą skorzystać kobiety od 50. do 65. roku życia.

Spotkania edukacyjne dla najmłodszych
Najmłodszych gości centrów handlowych Carrefour sieć zaprosi na wyjątkowe edukacyjne spotkania z cyklu „Uśmiechnij się Polsko”. Podczas pełnych zabawy eventów dzieci dowiedzą się, jak prawidłowo dbać o higienę jamy ustnej, a także wezmą udział w licznych konkursach z nagrodami. Spotkania zaplanowane są m. in w Galerii Śląskiej w Rybniku, Galerii Zdrój w Jastrzębie-Zdroju oraz Galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku.

O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

80%
Super
  • Design
Źródło źródło:
Przejdź do paska narzędzi