Sad to nasz dom… – mówiÄ… zaÅ‚ożyciele marki Bracia Sadownicy. TÅ‚oczÄ…, musujÄ…, przecierajÄ…, ale przede wszystkim uprawiajÄ… jabÅ‚ka. Wiedza o tych owocach w ich rodzinie przekazywana jest z pokolenia na pokolenie. WiedzÄ… o nich wszystko. Ich doÅ›wiadczenie, pasja oraz miÅ‚ość do sadu pozwoliÅ‚a stworzyć nowÄ… markÄ™ na polskim rynku.
Sad to nasz dom… – mówiÄ… zaÅ‚ożyciele marki Bracia Sadownicy. TÅ‚oczÄ…, musujÄ…, przecierajÄ…, ale przede wszystkim uprawiajÄ… jabÅ‚ka. Wiedza o tych owocach w ich rodzinie przekazywana jest z pokolenia na pokolenie. WiedzÄ… o nich wszystko. Ich doÅ›wiadczenie, pasja oraz miÅ‚ość do sadu pozwoliÅ‚a stworzyć nowÄ… markÄ™ na polskim rynku.
 Â
Wszystko zaczęło się w Śmiłowicach
W niewielkiej miejscowoÅ›ci na Kujawach w 1905 roku Józef JÄ™drzejewski zaczÄ…Å‚ uprawiać warzywa, a nastÄ™pnie owoce. W jego Å›lady poszÅ‚y kolejne pokolenia, które przez nastÄ™pny wiek sukcesywnie rozwijaÅ‚y rodzinne uprawy i dziÅ› skupiajÄ… siÄ™ one przede wszystkim wokół jabÅ‚ek. Dzisiaj sad doglÄ…da osobiÅ›cie najmÅ‚odsze pokolenie – Adam JÄ™drzejewski i PaweÅ‚ SzeroczyÅ„ski. Bracia Sadownicy uważajÄ…, że przetwory z jabÅ‚ek nie muszÄ… być ulepszane, konserwowane ani dodatkowo sÅ‚odzone. A najlepszÄ… przekÄ…skÄ… jest pyszne, Å›wieże i dojrzaÅ‚e jabÅ‚ko – zrywane rÄ™cznie i oczywiÅ›cie niewoskowane.
Sad w Śmiłowicach to wyjątkowe miejsce przyjazne pszczołom. Kiedy to tylko możliwe, sadownicy sięgają po naturalne sposoby ochrony, a z zaprzyjaźnionymi pszczelarzami rozmawiają na temat potrzeb pszczół i razem szukają nowych rozwiązań wspierających ich pracę. Projektowanie specjalnych pasów zieleni, czy wstawianie tak zwanych hoteli dla dzikich pszczół to tylko część działań, które pozwalają ograniczać ingerencję w naturalny ekosystem sadu w Śmiłowicach.
W naszych sadach jabłka dojrzewają zgodnie z kalendarzem dyktowanym przez naturę. Osobiście pilnujemy wszystkich procesów i etapów produkcji. Wiemy, że dzięki pasji, doświadczeniu i wiedzy oferujemy doskonałe owoce i przetwory. Wierzymy, że znajdą odbiorców szczególnie wśród osób zapracowanych, żyjących w pędzie, ale przykładających dużą wagę do jakości jedzenia. – mówi Adam Jędrzejewski, współtwórca marki Bracia Sadownicy.
Wartość tkwi w prostocie
Marka Bracia Sadownicy ceni prostotę, kontynuuje tradycje rodzinne, ale łączy je z nowoczesnym i kreatywnym spojrzeniem na potrzeby współczesnych konsumentów. Oprócz świeżych, niewoskowanych jabłek pakowanych w poręczne tekturowe tacki zabezpieczone delikatną siatką, tworzy również soki i napoje z jabłek wzbogacone smakami z polskich sadów i ogrodów, takimi jak: agrest, pigwa, kwiat bzu, porzeczka czy marchewka. Tłoczone Jabłko, czyli 100% sok tłoczony na zimno oraz Musujące Jabłko – świeżo tłoczony sok z odrobiną wody i bąbelków to produkty proste, lecz zaskakujące. Wszystkie naturalnie smaczne.
Produkty marki Bracia Sadownicy dostępne są już w wielu sklepach sieciowych takich jak Biedronka, Makro Cash&Carry, Netto, Kaufland, Intermarche, Piotr i Paweł oraz sklepach detalicznych.
Grafikę opakowań bracia stworzyli wspólnie ze krakowską agencją graficzną – Studio Otwarte Działania z zakresu public relations wspiera natomiast agencja Quality Public Relations.